- Afstemmen leverdagen.
- Één of meerdere dagen afhankelijk van volume, omzet en logistieke haalbaarheid.
- Minimale levering (drop) van 350 euro.
- Minimale waarde levering op jaarbasis van 30.000 euro.
Als bezorgklant ben je gelinkt aan één van de 3 bezorgvestigingen: Evergem, Maastricht en Rotselaar. We verzamelen daarom je bestelling op regionaal niveau in één van deze locaties. Zo waarborgen we de kwaliteit, betrouwbaarheid, een correcte THT en werken we uiterst klantgericht.
Het orderpicken is geautomatiseerd en voorzien van diverse controlemomenten zodat we je bestelling volledig en op tijd aanleveren.
De Sligro vrachtwagens zijn gecompartimenteerd en daardoor geschikt voor gecombineerd vervoer. Dit betekent dat een vrachtwagen zowel ongekoelde, gekoelde als diepvriesartikelen vervoert. De bestelling wordt zo in één keer bij je bezorgd.
Als bezorgklant heb je keuze uit een groot food en non-food assortiment van Sligro. Zo zijn er ruim 36.000 artikelen direct uit voorraad leverbaar.
Bezorgklant worden? Neem contact op met één van onze Account Managers.
Sligro streeft naar een zo perfect mogelijke bezorgservice. Je kan ons hierbij helpen door vooraf samen met ons een aantal duidelijke en haalbare afspraken te maken.
Helaas komt het wel eens voor dat er artikelen ontbreken, niet in de juiste staat geleverd zijn of dat je het verkeerde artikelen hebt besteld. Welke stappen kan je ondernemen en welke spelregels worden er binnen Sligro gehanteerd:
Direct bij levering
Je hebt de mogelijkheid om direct bij levering goederen aan de chauffeur retour te geven. Deze aanvragen worden altijd geaccepteerd, of de fout nu bij jou of Sligro ligt. De chauffeur dient er bij de retour voor te zorgen dat de 'koelketen' niet onderbroken wordt. Je ontvangt van de chauffeur een retourbon.
Retour eerdere levering
Retouraanvragen van een levering die reeds plaats vond, kan je telefonisch doorgeven aan onze klantenservice. Voor deze aanvraag hanteren wij een aantal uitgangspunten:
Heb je vragen over je bestelling of levering? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
+32 3 231 11 01
customerservice@sligro.be